عسل مامان و بابا

خرید واسه شیرین عسل مامان

1390/10/18 11:23
نویسنده : zahra
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگل مامان کجایی عزیزم چند روز ازت خبری نیست تکونات  حس نمی کنم نازنیم حتما حسابی اونجا سرت گرمه که سراغی از مامانی نمی گیری ، اومدی پیشم باید واسم تعریف کنی  این روزا چیکار می کردی که ازت خبری نبود نازنینم آخه دلم واست تنگ شده دخملکم .....بغل

راستی مامان جون دیشب  با خاله مریم  رفتیم خرید واسه شما گلم البته چهارشنبه گذشته هم رفته بودیم یه سری وسایل و لباس ، قنداق فرنگی و .... برات خریدم البته چند هفته پیش هم کلی خرید کرده بودم واست یه سری با خاله نرگس دوست مامانی و یه سری هم با با ایمانت رفتیم وای عزیزم نمی دونی خرید کردن واسه تو چقدر آرامش بخشه  عزیزم  من حتی واسه تو پوشک هم گرفتم مغازه داره ازم پرسید مگه چند ماهته که اینقده عجله داری وقتی بهش گفتم تو 6 ماهم کلی خنده اش گرفته بود همه وسایلتو گذاشتم توی اتاقت هی می رم نگاهشون می کنم و لذت مبرم از دیدنشون ....

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)