عسل مامان و بابا

هفته یازدهم

1390/7/30 18:19
نویسنده : zahra
247 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون تو الانه 11 هفته هستی یعنی تازه شدی به اندازه یه انجیر قربونت برم تو دیگه کاملاً بدنت شکل گرفته حدود 3.8 سانتي متر طول و حدود هشت گرم وزن داری جیگرم .مامان جون فدات شه تو خیلی خوبی اصلاً مامانو اذیت نمی کنی اخه بعضی دوستام که مثل من منتظر نی نی هاشون حالشون خیلی بد می شه و همش از این وضعیتشون ناراحتن ولی من خیلی راضیم تو خیلی خوبی و هوای مامانو حسابی داری خدا رو شکر می کنم که نی نی که به من داده اینقده ناز و خوبه و از همین الان که خیلی کوچوله و تو دل مامانشه هوای مامانشه داره قربونت دل مهربونت برم جیگرررررررررررررررررم دوست دارم عاشقتم تو خیلی  پاکی خدا دوست داره برا مامان دعا کن همیشه حالش خوب باشه تا بتونه خوب ازتو مراقب کنه  جیگر گوشه ام عاشقتمممممممممماچماچبغلقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)