عسل مامان و بابا

مشخص شدن جنسیت نی نی مامان

1390/9/1 17:58
نویسنده : zahra
562 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

niniweblog.comniniweblog.com

سلام قند عسلم جیگر مامان همه زندگی من هورابغللبخند  یکشنبه با بابا ایمانت رفتیم سونوگرافی مامان جونم هرچی دکتر تلاش می کرد متوجه بشه جنسیت شما چیه نمی تونست اینقداین دستگاهشو رو شکم من تکون داد ولی جنسیت شما مشخص نشد من بهش گفتم صدای قلبش رو واسم بزار وای مامان جونم وقتی صدای قلب شما رو شنیدم انگار یه دنیا رو بهم دادن راستی صدای قلبت رو ضبط کردم به دنیا که اومدی بزرگ شدی واست پخشش می کنم عزیزم خلاصه جونم برات بگه مامان جون دکتر گفت این نی نی که ما رو سرکار گذاشته و تکون نمی خوره حالا که اون تکون نمی خوره خودت تکون بخور منم به پهلو خوابیدم و اون با اطمینان گفت که جنین دخترهلبخند قربونت برم دختر گلم خوش اومدی عزیزم به این دنیا امیدوارم همیشه تنت سالم باشه و خوشبخت باشی مامان جونم عاشقتم دوست دارم ـ دختر گــــلـــــــــــــــــــــم عاشقت

niniweblog.com

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sima
16 آذر 90 14:43
سلام عزيزم براي منم دعا كن دكترا بهمون گفتن شوهرم به هيچ وجه نمي تونه باباشه تو رو خدا دعا كن دامن ما هم سبز شه مي گن دعاي زن حامله گيراست براي شوهرم دعا كن