عسل مامان و بابا

نی نی من و محرم

1390/9/13 16:35
نویسنده : zahra
245 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل جونم ستاره مادر سلام عزیزم خدا کنه حالت خوب خوب باشه الهی فدات بشم که حس مادر بودن و پدر بودن رو به من و بابایی هدیه کردی.تو بزرگترین  و باارزشترین نعمتی هستی که خدا به ما هدیه کرده.الهی به حق عظمت و بزرگیش صحیح و سالم به دنیا بیایی و زندگی رو قشنگتر از اینی که هست بکنی واسه مامانی و بابایی. مامان جون الان ماه محرمه عزیزم پس فردا هم روز عاشورا این اولین محرم زندگی من و تو که با هم دیگه هستیم دختر گلم وقتی به دنیا اومدی حسابی از امام حسین و فداکاریش برات تعریف می کنم مامان جونم با تمام وجودم عاشقش هستم و تورو هم اول به خدا بعد به ایشون سپردم .روز جمعه این هفته متعلق به آقا علی اصغر طفل 6 ماهه امام حسین (ع) بود که تو کربلا شهید شد تلوزیون نوزاد ها رو نشون می داد که لباس های مخصوص پوشیده بودن به یاد حضرت علی اصغر. سال دیگه محرم که تو هم اومدی پیش مامان و بابا  من این لباسو رو تن تو می کنم و با هم به مراسم عزاداری سالار  شهیدان  می ریم عزیزم  

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

غریبه آشنا
28 آذر 90 16:25
انشاءالله که هر دوی شما همیشه در پناه امام حسین(ع) و حضرت زینب (ص) باشید. آمین