عسل مامان و بابا

دختر گل مامان 20 هفته شده

1390/9/23 13:45
نویسنده : zahra
241 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

فرشته کوچولوی من سلام عزیزدلم شما الان 20 هفته شدی خوشگلم مبــــــــــــــارک باشه عزیز دل مامان بغلمن و تو نصف راه رو باهم گذروندیم و نصف دیگشم مونده قشنگم 

niniweblog.com

 خانم خانما گل من توچقده خوبی عزیزم  از همین الان خوبی های تورو حس می کنم  دختر گل و ناز مامان تو خیلی باعث آرامش من شدی باورت می شه از  موقعی که تو نی نی گل اومدی تو دل مامان من عبادات و راز و نیازم هم با خدا بیشتر شده دیشب داشتم به بابا ایمانت می گفتم تو هر هروز سحر با صدای اذان صبح منو بیدار میکنی من هرروز واسه تو قرآن و زیارت عاشورا دعای توسل و .... می خونم احساس می کنم تو ازم من خوایی اینا رو بخونم اخه قبلنا که تو نبودی وقت نمی شد ولی الان با وجود اینکه کارم خیلی بیشتر شده تازه تایم محل کار مامان بیشتر شده ولی باز من همه این اعمال رو می رسم انجام بدم عزیزم اینا همه به خاطر وجود پاک تو که دل مامانی مامان جون تو که اینقده خوبی پس واسه مامان دعا کن عزیزم

 niniweblog.comدختر گلم من عاشقتم زودتر بیا پیش مامان دلم واست یه ذره شده

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

غریبه آشنا
28 آذر 90 16:29
I LOVE YOU mami and nini